Tłumacz dla osób niesłyszących
Każdy Urząd musi zapewnić osobom głuchym tłumacza języka migowego. Osoba głucha nie musi za to zapłacić.
Osoby głuche, które chcą załatwić sprawę w Urzędzie muszą zgłosić, że potrzebują pomocy tłumacza języka migowego. Takie zgłoszenie trzeba wysłać 3 dni, przed Twoją wizytą.
W zgłoszeniu trzeba napisać:
- data spotkania,
- rodzaj języka migowego (PJM, SJM, SKOGN),
- rzecz, którą chce Pan załatwić (krótko),
- dane do kontaktu (e-mail, telefon komórkowy, adres).
Dane do kontaktu:
- e-mail: urzad.wojewodzi@lubuskie.uw.gov.pl;
- fax: 95 78 51 604;
- telefon: 95 78 51 600 (korzystając z osoby przybranej);
- Facebook: www.facebook.com/LubuskiUrzadWojewodzki.
Podstawa prawna: ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
Urząd udostępnia dokumenty i wnioski dostosowane do osób uprawnionych. Poproś (zawnioskuj) o dokumenty.
E-ZGŁOSZENIE - wypełnij wszystkie pola
poprzedni miesiąc | następny miesiąc | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | Sb | N |