Klawisze Dostępu

Klawisze Dostępności

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H

Księga Identyfikacji Wizualnej
Facebook

Obsługa biurowo-administracyjna Inspekcji

Stanowiska pracy ds.obsługi biurowo-administracyjnej Inspekcji

Katarzyna Piasecka

Piętro XI, p. 1121
tel.: +48 95 711 54 58
fax.: +48 95 711 55 03

Zadania:

1. prowadzenie obsługi kancelaryjnej i biurowej Inspekcji;
2. prowadzenie ewidencji spraw i korespondencji w systemie „EZD – Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją” oraz obsługa klientów Inspekcji;
3. zgłaszanie Kierownikowi Oddziału Kadr i Szkolenia w Biurze Organizacji i Kadr Urzędu, za pośrednictwem EZD, zmian kadrowych w komórkach organizacyjnych wymagających zmian w EZD
4. obsługa odrębnego składu chronologicznego (przyjęcie na stan składu, wypożyczenie i wycofywanie) prowadzonego przez Inspekcję;
5. obsługa Inspekcji w zakresie prowadzenia: listy obecności, spraw urlopowych pracowników i ewidencji delegacji służbowych;
6. sporządzanie rocznych planów urlopów wypoczynkowych;
7. prowadzenie spraw gospodarczych oraz socjalnych Inspekcji;
8. obsługa faksu i poczty elektronicznej;
9. przygotowywanie informacji przeznaczonych do zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej Urzędu oraz na potrzeby komunikacji społecznej;
10.zamawianie publikacji i wydawnictw na potrzeby Inspekcji;
11. prowadzenie spraw dotyczących zgłoszeń do serwisu sprzętu komputerowego i urządzeń powielających w Inspekcji;
12. nadzorowanie spraw bhp w Inspekcji;
13. wykonywanie innych zadań służbowych, merytorycznych lub wynikających z organizacji stanowiska pracy, zleconych przez Wojewódzkiego Inspektora.
drukujDrukuj poleć znajomemuPoleć znajomemu zapisz jako pdfZapisz jako PDF
Stronę redagował: Piotr Foltynski 2016-11-09 12:38
na górę strony wstecz

Kalendarium

PnWtŚrCzPtSbN
Zapowiedzi wydarzeń Dodaj wydarzenie