Obsługa biurowo-administracyjna Inspekcji
Stanowiska pracy ds.obsługi biurowo-administracyjnej Inspekcji
Katarzyna Piasecka
Piętro XV, p. 1511
tel.: +48 95 711 54 58
fax.: +48 95 711 55 03
Zadania:
1. prowadzenie obsługi kancelaryjnej i biurowej Inspekcji;2. prowadzenie ewidencji spraw i korespondencji w systemie „EZD – Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją” oraz obsługa klientów Inspekcji;3. zgłaszanie Kierownikowi Oddziału Kadr i Szkolenia w Biurze Organizacji i Kadr Urzędu, za pośrednictwem EZD, zmian kadrowych w komórkach organizacyjnych wymagających zmian w EZD4. obsługa odrębnego składu chronologicznego (przyjęcie na stan składu, wypożyczenie i wycofywanie) prowadzonego przez Inspekcję;5. obsługa Inspekcji w zakresie prowadzenia: listy obecności, spraw urlopowych pracowników i ewidencji delegacji służbowych;6. sporządzanie rocznych planów urlopów wypoczynkowych;7. prowadzenie spraw gospodarczych oraz socjalnych Inspekcji;8. obsługa faksu i poczty elektronicznej;9. przygotowywanie informacji przeznaczonych do zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej Urzędu oraz na potrzeby komunikacji społecznej;10.zamawianie publikacji i wydawnictw na potrzeby Inspekcji;11. prowadzenie spraw dotyczących zgłoszeń do serwisu sprzętu komputerowego i urządzeń powielających w Inspekcji;12. nadzorowanie spraw bhp w Inspekcji;13. wykonywanie innych zadań służbowych, merytorycznych lub wynikających z organizacji stanowiska pracy, zleconych przez Wojewódzkiego Inspektora.



