Klawisze Dostępu

Klawisze Dostępności

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H

Księga Identyfikacji Wizualnej
Facebook

Wydarzenia

LUW przyjaznym urzędem (2017-09-20)

 

Już po raz trzeci Lubuski Urząd Wojewódzki otrzymał certyfikat "Przyjazny Urząd" przyznawany przez Instytut Zarządzania i Rozwoju Jakości w Katowicach.

19 września 2017 r w Pałacu Polskiej Akademii Nauk w Jabłonnie pod Warszawą odbyła się uroczysta Gala Finałowa III edycji Konkursu o Znak Jakości „Przyjazny Urząd”, którego organizatorem jest Instytut Zarządzania i Rozwoju Jakości z Katowic.

  • Kapituła Konkursowa przyznała także już po raz drugi naszemu urzędowi wyróżnienie nadzwyczajne,  statuetkę „Innowacyjny Urząd”. Jest to wyróżnienie dodatkowe za wdrożenie w urzędzie najbardziej zaawansowanych, innowacyjnych i nowoczesnych rozwiązań w zakresie obsługi klienta.


W imieniu Dyrektora Generalnego Pana Romana Sondeja statuetki oraz certyfikaty jakości odebrały Pani Sabina Ren, Dyrektor Biura Organizacji i Kadr oraz Pani Wiesława Luftman, Dyrektor Biura Obsługi Urzędu i Rozwoju Systemów Informatycznych.

„Przyjazny Urząd”

„Przyjazny Urząd” to prestiżowy certyfikat, który otrzymują urzędy wyróżniające się wysoką jakością obsługi klienta, profesjonalizmem w działaniu oraz wysokim poziomem kompetencji fachowych zatrudnionych kadr. Przyznają je specjaliści z Instytutu Zarządzania i Rozwoju Jakości w Katowicach, dokonując wielostopniowej oceny funkcjonowania kandydatów.

Kapituła oceniająca urzędy przyglądała się różnym aspektom pracy danej jednostki: od obowiązujących w urzędzie procedur obsługi klienta, po jakość jego strony internetowej czy polityki informacyjnej. Eksperci oceniali Lubuski Urząd Wojewódzki na podstawie wielu źródeł, takich jak analiza ankiety konkursowej wypełnianej przez urząd, analiza aktów prawnych regulujących zasady pracy urzędu (np. regulaminów wewnętrznych), badanie funkcjonalności rozwiązań (np. informatycznych) udostępnianych klientom, analiza opinii interesariuszy zewnętrznych urzędu, monitoring mediów i wiele innych. Wcielali się również w rolę interesantów naszego Urzędu i bezpośrednio sprawdzili jakość obsługi, z wykorzystaniem metody tzw. tajemniczego klienta.

W Kapitule Konkursowej przyznającej certyfikaty jakości zasiadają naukowcy pracujący na czołowych polskich uniwersytetach, m.in. Uniwersytecie Wrocławskim, Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Uniwersytecie Rzeszowskim czy Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach.

W tegorocznej edycji Konkursu certyfikat „Przyjazny Urząd” zdobyli również m.in. Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Urząd do Spraw Cudzoziemców, Urząd Transportu Kolejowego oraz Urząd Miasta Gdyni.

 

Recenzja Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego - Przyjazny Urząd 2017

 

BOiK

Powiązana galeria zdjęć:

  • Wszystkie galerie:

LUW przyjaznym urzędem

boik
LUW przyjaznym urzędem
boik
LUW przyjaznym urzędem
boik
LUW przyjaznym urzędem

wszystkie

drukujDrukuj poleć znajomemuPoleć znajomemu zapisz jako pdfZapisz jako PDF
Stronę redagował: Michał Szerwiński 2017-10-03 13:55:13
na górę strony wstecz

Kalendarium

PnWtŚrCzPtSbN
Zapowiedzi wydarzeń Dodaj wydarzenie